Packard Bell iXtreme D6132

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Packard Bell iXtreme D6132 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

maaikjxx 21-07-2010
Geschreven voor: Packard Bell iXtreme D6132

Heb de iXtreme nu een half jaar. En ik ben niets meer dan er tevreden mee!
Beeld is super scherp, verder is het geluid iets minder. Maar dat heb je bij elke pc wel.
Je koopt een losse boxen set en je bent klaar.
Er zit niet heel veel geheugen in. maar ik heb er een externe harde schijf naast, en dat probleem is ook de wereld uit geholpen.

Ik vind het echt een Top Apparaat, en ik zou geen ander willen.

hennie12 11-04-2010
Geschreven voor: Packard Bell iXtreme D6132

Vreemd deze negatieve reacties. Ik zelf heb sinds 2002 een Packard-Bell Imedia 7822 en er al dus 8 jaar veel plezier van. Hij begint nu ouderdomsverschijnselen te vertonen dus ga ik uitkijken naar een andere PC en omdat ik goede ervaringen heb met PB gaat de keus dus weer die kant op.

pbarie 09-03-2010
Geschreven voor: Packard Bell iXtreme D6132

Al ruim 2 maanden geleden gekocht, maar nog geen dag echt kunnen gebruiken.
Het apparaat crashte voortdurend. Na reparatie blijven de problemen voortduren. Het apparaat is nu voor de 2e keer al weken lang in het service-center van Acer.
De service van Packard Bell is slechter dan slecht.

peter.t 02-02-2010
Geschreven voor: Packard Bell iXtreme D6132

Wat een prutding is dit. Ik heb geen goed woord hiervoor over. Deze computer is samengesteld uit 2e rangs componenten. De computer klapt er constant uit (crash dump)en div. keren opnieuw instaleren helpt ook helemaal niets. Uit nader onderzoek blijkt dat er hardware matig iets mis is. De service van Packard Bell (=Acer) is ook 3x niks. Ik ga hiermee terug en kijk liever voor een HP of een zelfbouw system.